niedziela, 22 marca 2015

SPIRIT  ANIMALS - ZWIERZODUCHY  

Gdybym nie miała w klasie Zosi, Asi i Maksa nigdy bym nie wiedziała, że istnieje taka książka jak Spirit Animals. Gdy zauważyłam, że nie rozmawiają o niczym innym pomyślałam, że przeczytanie tej książki to nie jest taki zły pomysł. Poprosiłam mamę żeby wgrała mi tę książkę na czytnik. Mama się zgodziła. pierwsze dwa rozdziały trochę mnie zniechęciły, ale potem książka okazała się taka wciągająca, że nie mogłam oderwać oczu od czytnika. Książka opowiada o czterech bohaterach, którzy w dniu swoich jedenastych imienin przywołali zwierzoduchy: Briggana- wilka, Essixa - sokoła, Ihę - pandę i Urazę - lamparcicę. Nasi bohaterowie muszą stawić czoła straszliwej wojnie, w której giną ich bliscy. Mam nadzieję że moja recenzja zachęciła was do przeczytania tej książki, która jest naprawdę fantastyczna.
IDA WIATR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz